2012. november 23., péntek

Egy szál illatos rózsa...

 Ma a reggeli kávé után az eső dolgom volt lefotózni, ezt az egy szál különleges rózsát. Nekem ritkán van alkalmam ilyennel találkozni, és mielőtt még elhervadna, megörökítettem.
 Fajta bemutatón voltam, sikerült besurranni, és meglesni a gyönyörű rózsafajtákat. Váza és rózsa erdők között sétáltam. Végül ajándékba választhattam egy szálat.
 Ez, egy szép telt nyílású illatos rózsa, átható rózsa illata van, kissé még émelyítő is. Egyébként volt egy másik okker színű, tearózsára hasonlító, annak még finomabb illata volt, viszont David Austin Rózsát meg ritkán látok, főleg a lakásomban nem. Ebből egy csokor meg igen borsos lenne... :D





Fotók by Lolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...