2013. július 10., szerda

Egyszerű csináld magad virágdísz - Ikea hack stílusban

A hekkelés lényege...nem hekk evés! Hanem hekkelés...amikor az eredeti Ikea tárgyat, bútort, díszt, újra díszítjük a saját ízlésünknek megfelelően, vagy teljesen más funkciót adunk neki, azzal, hogy másra használjuk fel, mint amire eredetileg szánták.. :))
Nos van egy nagyon karakteres régi, vörösesbarna téglamintás tapétám, amihez készítettem egy falidíszt, hogy jól ellensúlyozza a fal erőteljes mintáját. Különösebb súlypontot nem raktam a kompozícióba, csak a színével, a formájával, és a tömegével dominál a konyhámban. /Amit minden csokros képemről alaposan levágok fotosoppal. :)/

Íme ... egy natúr ikeás fonott Sna°r tányéralátétre készítettem a művet. A gyöngyfüzéreket és a száras aprófejű orchideákat bebújtattam a fonatok közé, még csak ragasztót sem használtam hozzá, és felakasztottam egy sima szögre.

Saját fotó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...