2012. május 7., hétfő

Backstage 2# - Kellemes hétfőt!

Kitöröltem a backstage 2-t mert, leközöltem benne az írásomat ami nem ebbe a blogba való, úgyhogy nyitottam egy másik blogot, a Signs feat. Lolli -t. Ebbe csupa természeti képet fogok feltölteni, amiket én készítettem túrákról, kertről, növényekről, mivel nagyon szeretem a természetet. Meg néha írok pár hangulatos szösszenetet a jelenről, azok is odakerülnek. Így nem keveredik a két blog témája. Sőt ezt az esküvős blogot szeretném még bővíteni a közeljövőben több témával, amitől jóval gazdagabb lesz a tartalom. Így is egy kicsit feltorlódtak a jegyzetek, így folyamatosan azon dolgozom, hogy utólag taggeljem a bejegyzéseket. A jobb oldalon kialakítottam több kategóriát és menüsort, hogy könnyebben elérhetők legyenek az egyes stílusok, színek, témák.
Továbbá...hamarosan jön az első lookbook-om az ékszereimről. Már alig várom!
Csodás képek csinos modellekkel. És egyben azt is elárulom, hogyan találtam ki az ötletet...

Kellemes hétfőt!
xoxo Lolli


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...