2012. február 16., csütörtök

Ingyen nyomtatható monogramos szív esküvőre

Ma jót mulattam magamon...ha egyáltalán nem kellene dolgozni, akkor feltehetőleg egész nap a blogomat írnám. Egyrészt ha találok valami érdekeset, vagy szépet akkor az engem is megihlet. Ez meg fontos nekem ahhoz, hogy minőségi alkotások kerüljenek ki a kezeim közül. Másrészt meg nagyon képfüggő vagyok a vizuális típusomból kifolyólag. Na ez kifolyt... Úgyhogy nagy szerencsétek van... :)))

Itt a címben említett csoda:


Először katt Ide. A kép mérete 7x7 inch lesz, az kb. 18x18cm. De szerintem a nyomtatási nézetben lehet állítani a százalékot, és akkor kisebbet nyomtat - ha a képernyőről nyomtatod közvetlenül. A következő sorban: Word beetwen initials - itt tudod kiválasztani a lenyíló menüből, hogy a két betű közé mit rajzoljon - lehet "and", "+", és "loves".
A következő sorba nagybetűvel bepötyögöd az első név első betűjét, az alatta lévőbe pedig a második név első betűjét. Ó ezer bocsánat, most próbáltam ki - még teljes nevet is írhatsz ékezettel együtt. Pompás!
Ha kész vagy, akkor katt a "create print" gombra és megjelenik a monogramos szíved. PNG formátumú. Elmentheted, vagy a képernyőről is kinyomtathatod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...