2013. november 14., csütörtök

Selyemcsokor esküvők 22# - Judit és Balázs

 A sorban a blogon egész pontosan a 22. esküvő következik. Bár nem időrendi sorrendben közlöm majd le őket, de mind mind ebben az éveben készült....történt. :)

Judit csokra a kedvenc csokrom! Egyedi, nem készül belőle több. Azon egyszerű oknál fogva, hogy ilyen virágokat már nem tudok szerezni. Van, hogy hónapokig gyűjtögetem a hozzávalókat, mire összeáll egy teljesen egyedi kombináció. Így volt ez ezzel a csokorral is. A véletlen meg az én művem volt, hogy a két virágot összepárosítva egy nagyon modern és elegáns csokor jött létre. Judit is egy finom elegáns vonalú menyasszonyi ruhát választott, ami meg egyenesen pont az i-re. Ja...akarom mondani, nem neki terveztem a csokrot, hanem csak úgy a magam örömére készítettem.


Gyöngyös bokréta, így is neveztem el. Amikor elkészült nagyon sokáig gyönyörködtem benne, mire pár hónap múlva Judit rábökött, hogy ez bizony az ő csokra. :))

Egy szép menyasszonyi virág hajdíszt is készítettem, amit kézzel varrtam meg. Judit fodrásza külön megdicsért, hogy ilyen  igényesen kidolgozott fejdíszt még nem látott...

Fehér rózsás gyűrűpárna

És végül egy nagyon hangulatos utópisztikus kép egyenesen a liftből...

Zene: Koobra feat. Joanna - Something Real
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...