2013. március 6., szerda

Marie Antoinette stílusú menyasszonyi csokor

 Előzményként már írtam Reni csodaszép gyűjtéséről, így a Marie Antoinette inspirációk alapján a csokrát formába öntöttem. Igazán élveztem, hogy minden részletben együttműködtünk. A színekben, formában, méretben. Sőt külön elkísértem a szalonba, egy menyasszonyi ruha próbára, ahol a csokrot is ki...fel? próbáltuk. :))
  Külön köszönöm Reninek, hogy így megmártózhattam Ian Stuart szabad szellemű ihletettségében, és gyönyörködhettem a selyemvirágaiban, és minden apró kézzel varrt részleten, amit a Laduree menyasszonyi ruhára álmodott. Szerintem hatott...
 Úgyhogy jöjjön most a leg-leg csokor. 26cm átmérőjű, 53 szál virágot kötöttem bele, ezek közül a legnagyobbak a lila színű 9cm átmérőjű organza virágok. A csokor lezárását 6 méter szalagból készítettem.
Ezüst beszövéses csipkével díszítettem, és kézzel gyöngyözött apró csipkelevelekből, tüllből, organzából készült egyedi anyag virágot is tettem bele.








Fotók saját!

 Kérlek lájkold a cikket a facebookon, google-on - használd hozzá a megosztás gombokat itt alul.
Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...