2012. május 30., szerda

Ajándékcsomagolás díszítés varrással - tutorial

Nos pár napja töltöttem fel IDE a blogba egy ingyen kinyomtatható ajándék kártya ívet, ami még engem is inspirált.
Két ajándékcsomagolást készítettem a kártyákból kiindulva, a díszítést varrógéppel készítettem.
Egy natúr nátron papírcsík két szélét behajtottam, és rá rajzoltam hasonló virágokat, mint amik az ajándék kártyán vannak. És elkezdtem kivarrni. Közben rájöttem, hogy ha gyorsan varrok, akkor gyorsabban forgatom a papírcsíkot, és így is kialakulnak az ívek, de tényleg érdemes felrajzolni némi mintát előtte.
Ha lassabban készítjük, akkor pár szabályosabb virágot pár vonallal elég kivarrni. Utána éles ollóval vágtam egy keskeny 4mm-es narancs papírcsíkot és a virágok közepébe varrtam, hogy kontrasztosabbak legyenek.


A kártyát nem lyukasztottam ki, hanem egy félbehajtott két réteg vékony papírcsíkoskát varrtam rá, a végét körbe hajtogattam, és a csomagoláshoz varrtam. Így a hatás olyan kézműves crafty.. :))


Ez a másik díszítésem...
Itt apró szirmokat vágtam ki kis éles ollóval narancs szín papírból. Természetesen előtte felrajzoltam őket szabad kézzel a papírra. Elindultam a varrógéppel egy pontból, majd a talp alá raktam egy papír szirmot, utána a szirmon visszafordultam, és az előző vonal mentén a középpontig varrtam, majd így körbe-körbe az összes szirmot...
Szabad kézzel tettem rá a szirmokat, de a művelet előtt nyugodtan oda lehet ragasztani, és összeállítani a mintát előre, úgy jóval könnyebb. Belülre kisebb, egyre kijjebb egyre nagyobb szirmok legyenek.
És ide is varrtam egy kis papír cetlit a virág közepébe.


Az ajándékkártyát ugyanúgy oldottam meg mint fent. A papírcsíkot cikk-cakk öltéssel varrtam össze...és ollóval elvékonyítottam, hogy jól illeszkedjen a mintához.


Egy kis backstage... :)) ..ilyen a háta... Érdemes előre elkészíteni ilyen papírcsíkokra a díszítést, mivel ez jóval könnyebben mozgatható, és formálható, mint egy egész ív papír. Ráadásul a megajándékozott is elteheti emlékbe...


A papírcsík két szélét behajtottam, és celluxal rögzítettem. Akinek ez szúrja a szemét, nyugodtan használjon kétoldalú ragasztót.


És végül rögzítettem a csomagolás hátulján. Itt is lehet kétoldalú ragasztót használni.


Eddig utáltam ezeket a natúr csomikat...blehhh..
De ilyet szivesen csinálok... :))


Hát nem cuki?... :))


Nektek melyik tetszik?
Hú..kimerültem...szóval ez nem egy pikk-pakk csomagolás, ezt meg kell varrni. Lehet pepecselni vele.
Csak úgy nyeli a cérnát, ezért bármilyen vacak, használaton kívüli szín megteszi hozzá.
A papírfecniket meg kivághatjátok még akár újságból, vagy magazinokból, de ugyanígy helyettesíthetitek szalag, vagy rongy darabkákkal is. Jó craftolást...


A fotók kizárólag az engedélyemmel közölhetők le!

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...