2012. február 27., hétfő

Egy doboz...







Ez egy komoly doboz. Habár ugyanabból a papírból készült mint az a csomagolás tutorial amit ide készítettem, még sem írnám le ennek a tutorialját, mert úgy kezdődne, hogy végy egy lemezollót.
Az meg igen sokba kerülne, meg még plusz nagy hely is kell hozzá... A dobozt 3mm-es lemezkartonból készítettem.
 A doboztestet utólag vontam be a színes papírokkal. Mint látszik belül is. Könyvkötészetben használatos ragasztókkal ragasztottam össze.
Volt aki kérdezte, hogy tapéta ragasztóval csinálom e...nahát azt hírből sem ismerem, viszont kapásból tudok másik 5 féle könyvkötészeti ragasztás módot. Több óra megcsinálni egy ilyen dobozt, viszont mindig van belőle új tapasztalatom. Ezért nem sajnálom erre az időt. Ráadásul jó érzés, hogy egy új kész tárgy kerül ki a kezeim közül.
Amint látszik, nekem teljesen mindegy, hogy mit csinálok, nálam az anyag ismeretnél kezdődik az egész.
Ez az a szaktudás ami bennem jó mélyen van megalapozva. 
A fenti csomagolás tutorial - amit emlegettem, lett a blogom eddigi legnézettebb cikke. Az utána következők meg mind külföldi blogokból importált cikkek. Úgyhogy nagyon elgondolkoztam azon, hogy ezekből egyre kevesebbet fogok leközölni és a saját ötleteimből viszont többet.
Az meg egyenesen elszomorít, hogy más oldalakon nem a szaktudás számít, hanem a trendi fotók.
Így fordulhat elő, hogy kivág ollóval egy bőr szívet és kulcstartót csinál belőle mindenféle megmunkálás nélkül. Egy körberágott vacak bőrdarab van lefotózva a külföldi oldalon. Egyszerűen számomra borzasztó, hogy hogy lehet ekkora reklámot teremteni a kontár munkának, és utána meg egymás után körbe linkelik
8 blogon keresztül. Így terjed a hülyeség.
A másik...összevarr  két darab bőrt, úgy hogy az öltés nyomokat kilyukasztja, nem pedig árral átszúrja, és utána ölti össze. Óriási különbség van a kettő között. Csak az utóbbit alaposan meg kell tanulni...
Ja, dehát kell ilyen DIY ötlet ami szuperül néz ki a blogban, viszont egy 3 éves szintnek megfelelő barkácsolás, semmi több....
Most jól kibosszankodtam magam.
Viszont ez pont elég ahhoz, hogy merjek váltani más irányba.
Köszönöm szépen, én nem állok be a sorba, és nem lesz belőlem trendi kontár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...